FAQ

Wat houdt de actie in?

Met de actie krijg je bij aankoop van 4 stuks Pampers luiers en/of luierbroekjes een activatiecode waarmee je een ticket voor een zwembad of indoorspeeltuin kunt aanvragen. Vul de activatiecode in op deze website samen met je persoonsgegevens en verstuur je aanvraag. Het ticket wordt na afloop van de actie per email naar je toegestuurd.

Hoe werkt de actie?

Koop tussen 23 juni 2025 00:00uur en 6 juli 2025 23:59uur 4 stuks Pampers luiers en/of luierbroekjes in een Kruidvat filiaal of online op kruidvat.be. Doe je een aankoop in een fysieke winkel van Kruidvat dan krijg je een 2e kassabon met een unieke activatiecode. Doe je een aankoop in de online winkel van Kruidvat dan krijg je een email met daarin een activatiecode. Op deze website voer je de activatiecode in. Vul daarbij je persoonlijke gegevens in en verstuur je aanvraag. Indien je voldoet aan de voorwaarden krijg je een ticket voor een zwembad of indoorspeeltuin (afhankelijk van je keuze). gratis

Tot wanneer kan ik een aanvraag doen?

Je kunt de unieke activatiecode t/m 13 juli 2025 23:59 uur invoeren en een ticket aanvragen.

Hoe vaak kan ik meedoen?

Per huishouden kan slechts 1 aanvraag worden gedaan. Hierbij wordt gekeken naar huidsadres/emailadres/IP adres en/of een combinatie van deze.

Tot wanneer zijn de tickets geldig?

Het ticket voor het zwembad is geldig tot 1 december 2025.
Het ticket voor de indoorspeeltuin dien je voor 1 augustus 2025 te hebben verzilverd op de speciale website van Ballorig. Daarna is je ticket nog 1 jaar geldig.

Moet ik met de activatiecode naar de winkel of de activatiecode opsturen naar Kruidvat?

Je hoeft niets op te sturen en je hoeft er ook niet mee naar de winkel. De activatiecode dien je op deze website in te vullen zodat je een ticket voor een zwembad of indoorspeeltuin kunt aanvragen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee, je krijgt het ticket per emai.

Krijg ik ook een activatiecode bij een online aankoop?

Ja, je ontvangt een activatiecode per email nadat je een online bestelling hebt gedaan. Let op dat je het juiste producten aanschaft, niet alle Pampers producten doen mee aan deze actie. Indien je je pakket retourneert, vervalt je activatiecode en/of wordt je aanvraag automatisch gestorneerd.

Kan ik met een activatiecode direct een ticket afhalen?

Nee, eerst moet je de activatiecode op internet invullen. Je wordt vervolgens gevraagd je persoonsgegevens in te vullen. Hierna wordt de aanvraag in behandeling genomen.

Ik heb een fout e-mailadres opgegeven. Wat nu?

Na verzending van de aanvraag kunt u uw gegevens niet meer wijzigen en/of een aanvraag annuleren. Is er toch wat fout gegaan neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Je dient binnen 24 uur nadat je je aanvraag hebt ingediend een bevestiging per email te krijgen. Heb je deze niet ontvangen? Check je ongewenste email, wellicht is de bevestiging daarin terechtgekomen. Markeer het emailadres info@ffo.nl als veilig. Vind je ook daar geen bevestiging? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Bij welke producten krijg ik een activatiecode?

Je krijgt een activatiecode bij aankoop van 4 deelnemende Pampers producten. Klik hier voor een overzicht van de deelnemende producten.

Ik heb geen activatiecode ontvangen?

Neem vóór 13 juli 2025 23:59 uur contact op met de consumentenservice van Kruidvat. Alleen zij kunnen je hiermee helpen.

Waar kan ik terecht met vragen over de actie?

Vragen over de actie kun je stellen via de contactpagina. Je krijgt binnen 3 werkdagen een reactie. Alle vragen die betrekking hebben op de activatiecode en/of de deelnemende producten kun je stellen aan de consumentenservice van Kruidvat via kruidvat.be of 033 030136. Voor vragen over de actie en/of je aanvraag, vragen over je bevestiging en/of bezorging kun je mailen naar info@ffo.nl.